Poznaj nasze usługi

ADMINISTRACJA

Zajmujemy się raportowaniem, windykacją, fakturowaniem, dokumentacją, analizą konkurencji, aktualizacja stron www, wirtualna recepcja/ sekretariat.
Raportowanie: przygotowywanie prezentacji pdf, power point; analizy w arkuszach excel; wykresy;
Windykacja: sprawdzanie płatności i przelewów; kontakt z dłużnikami; wysyłanie pism ponaglających oraz przedsądowych wezwań do zapłaty; przypomnienia o płatnościach;
Fakturowanie: wystawianie faktur sprzedażowych wedle wytycznych kontrahenta; przygotowywanie rachunków uproszczonych; przekazywanie dokumentacji do działu księgowości; stały kontakt z księgowością;
Dokumentacja: sporządzanie umów, kontraktów, ugód, wypowiedzeń, porozumień; utrzymywanie porządku w dokumentach; aktualizowanie danych firmy;
Research: zbieranie informacji na konkretny temat dla klienta; sprawdzanie konkurencji rynkowej;
Aktualizacja stron www: w ciągu 24h wprowadzenie zmian na stronę; obsługa stron WordPress;
Wirtualna recepcja/ sekretariat: obsługa klientów oraz kontrahentów firmy; prowadzenie i zarządzanie kalendarzem spotkań; pilnowanie grafików pracowników;

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

Prowadzimy rekrutacje nowych pracowników, monitorujemy rozwój obecnych, wystawiamy ogłoszenia w sieci, selekcjonujemy CV i umawiamy rozmowy i/lub same je przeprowadzamy, budujemy i zarządzamy wewnętrzną bazą kandydatów, tworzymy systemy motywacyjne oraz bazy benefitów, układamy grafiki pracy zespołu.

MARKETING I REKLAMA

Obsługujemy Social Media, przygotowujemy oraz wysyłamy newslettery. Zajmujemy się przygotowywaniem planów marketingowo-sprzedażowych, czy też scenariuszy do reklam wideo. Przygotowujemy oraz obsługujemy kampanie reklamowe. Zajmujemy się mailingiem oraz samodzielnie przygotowujemy materiały marketingowe.

























































OBSŁUGA KLIENTA

Zapewniamy pełną obsługę klienta przez email, telefon, formularz kontaktowy strony www, media społecznościowe

COPYWRITING

Tworzymy treści na blogi, media społecznościowe, ogłoszenia, zaproszenia, opisy usług i produktów.

E-COMMERCE

Zajmujemy się obsługą sklepów internetowych oraz ogłoszeń na portalach i serwisach. Tworzymy opisy do usług i produktów.

*Zajmujemy się sprzedażą usług/produktów w systemie prowizyjnym.

USŁUGI GRAFICZNE

Projektujemy grafiki do mediów społecznościowych, ogłoszeń, blogów, prezentacji, zaproszeń. Wykonujemy zdjęcia produktowe i przygotowujemy je do publikacji, montujemy krótkie filmy okolicznościowe/reklamowe.
Projektujemy i programujemy strony internetowe, tworzymy grafiki na bilbordy, plakaty, banery.

USŁUGI DODATKOWE

– SZKOLENIA – przeprowadzamy szkolenia w tematyce zarządzania zasobami ludzkimi oraz wystąpień publicznych, obsługi programów do zarządzania zadaniami/czasem/nieruchomościami
– EVENTY – zajmujemy się organizacją eventów biznesowych od A do Z
– ZADANIA SPECJALNE – m.in. wyceny budowlane, transkrypcje, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, organizacja podróży. *
– ZDALNE ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI -zdalne prezentacje, weryfikacja najemców, fakturowanie, rozliczanie opłat eksploatacyjnych, promocja mieszkań, obsługa usterek, remontów itp.

*Jesteś zainteresowana/ny usługą, która nie pojawiła się w ofercie? Napisz do nas, spróbujemy Ci pomóc.

PAKIET GODZIN WIRTUALNYCH ASYSTENTEK

Potrzebujesz asystentkę na kilka godzin? Nie potrzebujesz umowy? Nie chcesz nikogo wdrażać w firmę? Masz kilka zadań do wykonania na już? 

No to już! Prezentujemy pakiety godzinowe Wirtualnych Asystentek! Wybierz swój pakiet i zleć nam zadania. 

KLIKNIJ – Pakiet Wirtualnych Asystentek

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami już teraz!


Kontakt